Rakt från hjärtat

Som mitt hjärta slår, svårt att vara modig
ingen tid att bli beredd

alla säger att livet det ska levas, ingen sa att man blir rädd
och ingen vet vad som händer sen på min resa
hem igen

- Anastasia, The Movie.



Där finns så många människor, ja där finns så många liv
och här uppifrån så har jag sett dem
varje dag kan jag höra deras gräl och kiv
de har glömt den gåva Gud har gett dem

- The Hunchback of Notre Dame


Bara för att de här låtdelarna får mig att mysa, fantastiska sångare som sjunger dem!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0