lördag

Blev en spontan utflykt till Göteborg med familjen, idag. Haha, jag har aldrig varit på IKEA förrän idag! Inget märkvärdigt alls. Men köpte två söta te-muggar =)
Fick också köpt mig en fuskpäls. Bild kommer kanske.

Imorgon står dans och simning på schemat.



Nu när vi ändå talar om simning - Allt flyter blev lördagsunderhållningen, helt okej film! "Varför kan inte du ha en normaaal 40-års krissss? Som alla andraaa?"
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

Är du seriös? :O

en svensk som aldrig varit på IKEA, ja nu har jag nog sett allt. xD

2009-10-23 @ 22:23:20
URL: http://mymiddlenameisellinor.blogg.se/
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Åh den filmen har jag sett! Den är rolig! xD

2009-10-26 @ 01:18:52
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0