onsdag

Redan hemma och klockan är inte ens 12, hihi, självgod.

Jag känner mig så slö och seg i huvudet. Tänker för mycket, sover för lite. Tror jag ska ta mig en liten tupplur innan show-träningen börjar.



Får lite lön snart, skönt med tanke på att jobbet på bilfirman blev inställt. Statistlöner är inga skyhöga belopp men att bara vara med på inspelningar är guld värt. Jag skulle kunna göra det gratis =)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cecilia

SV: Mössan hittade jag lite otippat på barnavdelningen på lindex och den kostade 149 kr! Ett riktigt kap!

2009-10-22 @ 23:21:19
URL: http://softination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0