Andra advent

Jag är hemma från en otrolig resa. Hann uppleva så mycket! Och London i vintertid kan inte beskrivas som annat än magisk! Engelsmännen var väldigt exalterade över snön som hade infunnit sig, vakterna på Tower of London hade snöbollskrig och skolorna var stängda.

Bland annat satt jag på puben och åt jag tradionell engelsk frukost och fish 'n chips. Jag besökte King's Cross Station och plattformen som den Harry Potter-nörd jag är, jag åkte upp i London Eye, åkte karusell och shoppade. Jag befann mig också på Trafalgar Square när de tände sin enorma julgran (engelsk tradition).
Här är lite bilder från resan;


I flygplanet. Såg solen gå upp, oerhört vackert!


Hotellrummet. Väldigt mysigt med två våningar.


Harrods!


Engelsk brevlåda


Buckingham Palace. Drottningen var inte hemma, men vakterna med de tjusiga hattarna var där!




Disney-butik! Jag handlade :-)



Big Ben slog tolv


I did both. Så intressant - Shakespeare's Globe.


Usikt från London Eye




Haha, nej jag var faktiskt aldrig där. Beckham-figuren stod vid London Eye!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0