Party in the big city

Ikväll ska jag och min brud se Melodifestivalen i Göteborg - om allt går vägen med tågen vill säga. Det krånglar något oerhört. Sitter på centralen och väntar in en försening. Ha en bra kväll allihopa!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Linda

Hmm. Tror att jag såg dig på gymmet vid 11tiden idag? Sportlife vid Domkyrkan? Har jag fel?

Vågade inte fråga om det var tjejen vars blogg jag kikar in på ibland, haha!

Men måste veta, var det du? :D

2010-02-22 @ 18:25:39
URL: http://dingiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0