snowball

Jag blir så trött av den här årstiden, ni får ursäkta den dåliga uppdateringen :-)

Stockholm kommer det en inlägg om när jag laddat över bilderna från kameran, så länge får ni njuta av en bild på dessa underbaringar. En av dem ska snart bli våran, jag är så himla glad!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: sandris

otroligt sjukt bedårande söta! <3

2010-02-11 @ 18:03:35
Postat av: Josefine

Men fy vad söta! :D

Åh, vad är det för ras?

2010-02-11 @ 18:18:03
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh Hej sötnos!

Kommer du ihåg mig?

Vi hade ju endel bloggkontakt för 1-2 år sedan.

Är allt bra med dig?

KRAMAR

2010-02-11 @ 21:00:39
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Sandra Samuelsson

är de sant :D ska ni få en liten valpis :D när? va e de för ras? :P <3

2010-02-13 @ 17:22:02
Postat av: Johanna

Svar: Hej! Tack så mycket! :) Jag har väldigt mycket att fixa med just nu. I juni ska jag ha en utställning och tills dess måste jag ha gjort klart massa nya teckningar och dessutom ha ramat in dem. Det är även en hel del grejer runt omkring utställningen som jag måste fixa med, och jag behöver verkligen varje ledig stund som finns till att ordna med allt. Så jag hinner inte shoppa med dig den här veckan tyvärr, även om jag hemskt gärna hade velat! :) Juni kan tyckas vara långt borta men det går väldigt fort, och jag måste vara klar med allt redan om några månader. Men vi får höras nån annan gång, för shopping med dig är alltid superkul! :D



Ha det bra i alla fall!

Kramar /Johanna

2010-02-17 @ 12:54:48
Postat av: Johanna

Vilka helt otroligt gulliga små sötnosar btw! Fantastiskt att en av dem ska bli er! :D

2010-02-17 @ 12:56:55
Postat av: Daisy

Sjukt söta valpar! :O :)

2010-02-24 @ 21:56:44
URL: http://daisyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0