Teater och DM

Föurtom hämtandet av våran valp har jag varit på lunchteater under veckan, det var Johanna Lazcano som stod för underhållningen. Så himla rolig och duktig är den kvinnan! Sebastian från klassen var med mig, och efteråt hade vi ett givande fikastund med Johanna.



Annat som har hänt är Cheerleading DM! Laget hade en mysig uppladdning på restaurang Oliven kvällen innan, och igår var det tävlingsdags.
Vi hamnade på en andra plats i våran klass! Jag grät faktiskt en skvätt. Hade ingen aning om hur resultatet skulle bli... JAG ÄR SÅ NÖJD.

Som vanligt var bloggaren Lisa där.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0