purple rain on a purple day

Idag var klassen på föreläsning, Borås Tidning pratade om tryckfrihetslagen (bland annat) och Janne Josefsson var där och föreläste. Jag var så trött så jag knappt kunde hålla upp ögonen, men föreläsningen var intressant. Något som togs upp var bloggar, och vad man borde och inte borde publicera. Det kan ju var och en ta en funderare på; hur vill jag framstå? Text och bild säger mycket.

Kram
ps. Bar ni något lila idag? Jag hade lila trosor, och det får räknas.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0