Så kan det gå!

Förra söndagen var jag och en vän i Jönköping, vi var där för att se Darin. Supertrevligt på alla sätt och vis, men visst blir det knasigt om man ska ta bild och kameran spelar in istället? Titta och garva.



Darin var lika glad för det!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Fanny

Hejsan.

Jag tackar för din kommentar i min blogg.. Det är lite olika va dom leker.. Just nu är min 4åriga dotter inne på att leka mamma, pappa, barn.. :) Hehe.. Mycket roll lekar.. Man ska dricka kaffe, laga mat, gå i skolan osv. Medans pojken som är 3, han leker bara med bilar och är inte alls intresserad av att leka de som tösen leker med.



Hoppas jag kunde hjälpa dig lite iallafall.

2010-09-07 @ 09:06:05
URL: http://mammamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0