update (!)

En vän påminde mig idag om att jag har en blogg, så här är jag med svansen mellan benen haha.



Imorgon har jag lite sovmorgon, tack och lov. jag har planerat att sitta uppe med engelska-läxan ett tag. Jag tänkte visa er mitt schema, men i och med att vi får ett "nytt" imorgon är det klokare att visa det.
Ja, så hur känns trean? Jo, tack, bara bra.
Jobbigt? Nej inte så farligt.
Roliga ämnen? Jadå, de flesta.

Nej, nu blir det en behövlig dusch. Jag och Hanna har tränat Indoor Walking på friskis&svettis idag! Jag hatar gruppträning, det är fööör jobbigt - samtidigt behöver jag det, annars fuskar jag.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Jag har saknat dina blogginlägg! :)

2010-09-05 @ 22:28:49
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0