Familjen är värre.. eller?

Hemma igen. Det blev inget med släkten för jag mådde skit.
Råkade i stort gräl med syrran och mamma i bilen. Känner mig sjukt arg just nu, vill bara kasta saker runt omkring mig. Som Kim i Andra Avenyn haha. Nej, men jag och Johanna hade tydligen råkat räkna fel poäng till Isabella på tennisen och då sa hon att vi var döva och bl.a ect. Nog för att min syster har temperament men då fick hon fan ge sig. Berättade för mamma vad Isabella sagt och då sa hon att vi var löjliga och så tog hon Isabellas parti  - som vanligt.
Hur fan kan hon få Isabellas raseriutbrott till MITT fel? Både jag och Johanna kände oss oträttvist behandlade. Och nu är jag arg, upprörd och ledsen. Ni skulle sett mig i bilen, tycker synd om bilisterna som mötte oss. Jag satt och skrek på mamma att hon inte fattade någonting och sen ville jag att hon skulle släppa av mig vid vägkanten för jag klarade inte av att vara i samma bil som de.
Usch och fy. Känns som jag jämt bråkar med mamma och pappa nu för tiden, men det är ju tamefan inte mitt fel! Jag säger vad jag tycker och tänker och tar ingen skit från någon. Punkt.

Nu ska jag försöka avreagera mig lite och ta itu med läxorna. Kanske bäst jag går ut och tar lite luft också, innan jag slänger ut datan.
Roligare inlägg kommer strax och jag ska dessutom pilla lite med designen!

// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

usch då! det lät inget vidare ;/
designen är fin, det som du har ändrat
+ headern :)
hoppas det blir bättre snart

2008-04-12 @ 15:25:03
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Usch,sånt e riktigt tråkigt,blir seriöst skitledsen när jag läste detta =/ föräldrar kan vara orättvisa ibland =/

2008-04-12 @ 17:44:26
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0