Filmkväll

Ja det blev visst en riktig filmkväll för mig ändå! Har precis tittat klart på svenska Solstorm (Izabella är ju så vacker!) och ska strax se Förtrollad..

På tal om film var klassen på bio dag. Mycket trevligt! Vi gick först en sväng på stan, tittade på filmen och käkade sedan på Donken. Under skoltid, sounds to good to be true right?
Alla hade på sig klasströjorna idag också, vi såg ut som en förskoleklass på utflykt. Fast det var vi väl också, inte förkskoleklass men på utflykt ; ) (fast ibland börjar jag undra haha...) Nu inser jag hur mycket jag kommer sakna min klass när vi slutar sen! Det är inte alls långt kvar.
Ååååh, kalla mig sentimentalisk om du vill men det är jag.

 
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Förtrollad vill jag se,är den bra :)??

2008-05-01 @ 01:19:52
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0