Onsdag

Halsen gör ont och näsan rinner. Känner mig verkligen ur form så jag ska strunta i fiolen idag. Kommer ändå inte kunna spela på konserten på lördag p.g.a släktträff. Men det gör faktiskt inte mig något emot, det är alltid så lång och jobbig väntan på de konserterna innan man själv får spela.

Något som jag däremot har spelat idag är bowling. Caroline vann som vanligt haha. Jag kan ju inte säga att jag är så bra på bowling men kul är det!

Dessutom har jag äntligen förstått innebörden av uttrycket "april-väder". Hur sjutton kan det ske så snabba växlingar?

Söndag: Regn
Måndag: Snö
Tisdag: Strålande sol
Onsdag: Hagel



Man kanske ändå borde ta och beställa dessa benvärmare, tycker dem är söta men det kändes lite onödigt med tanke på att det är april. Men nu är jag inte lika säker längre... ; )

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Krya på dig!
Benvärmarna ( eller hur man nu säger :P ) va snygga (: Dom kommer säkert att bli använda, vi bor ju trots allt i Sverige, haha

2008-04-09 @ 21:42:44
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0