Liseberg.



Gårdagens låt:
All I Want for Christmas - Darin
Gårdagens tråkigaste: Bristen på snö
Gårdagens roligaste: På Lottas allsång när Darin skulle sitta upp i den höga fotöljen som fanns på scenen haha. Vilken syn. Och när han letade efter Lotta var underhållande.
Gårdagens bästa:
Vännerna!
Gårdagens mysigaste: Alla julllåtar!



Lät som en toppen dag, va? It was! Träffade lite kompisar där och lyssnade på Lottas allsång. Gäster var bland andra Darin och Cyndee. Cyndee, wow vilken röst den kvinnan har! Gospel-kören var härlig också.


--------------------------------------------------
Ny vecka. Skolavslutning på torsdag.


 




Update: Nu ska det funka att kommentera inlägget igen ;-)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: camilla

haha vart kan man se n'r darin letar efter lotta haha???

2008-12-18 @ 22:23:07
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: annii

Kul

2008-12-27 @ 11:26:53
URL: http://anniiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0