Förlåt för uppdaterandet

Hej!
Ville be om ursäkt för min dåligt uppdaterade blogg. Som ni kan förstå har jag inte haft sådan stor lust med något idag men jag lovar att jag ska sätta fart med bloggandet ordentligt imorgon!
Alla mår vi lite dåligt idag och vi ska begrava stackars Diasy senare.
Men så är det med djur, dem lever inte hur länge som helst och det gör ont. Det kommer alltid kännas tomt utan henne men man kan bara gå vidare.
Det blev alltså inget stan idag, annars skulle jag visat mina kap men vi får ta det... imorgon kanske?
Hur som helst, jag hoppas ni mår lite bättre än mig just nu. Tack till sötnosarna som kommenterat! Det betyder mycket.
Puss och ta hand om er!

// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0