Frisörer och hårnoja

Jag är fortfarande trött och yr men nu börjar snön i alla fall försvinna :) tack för det! Det är ju vår nu.



Snart ska jag iväg till frissan och banken. Ska klippa mig och hämta ut mitt ID-kort. Jag är alltid så feg när det kommer till att klippa sig så det brukar mest bli topparna, dock brukar jag varje gång vara så sugen på att göra något nytt. Färga kanske, klippa lugg eller bleka.
Men ibland gillar jag mitt hår, ja jag gillar det faktiskt riktigt mycket då och tänker: "Varför ska jag klippa mitt hår? Det ser ju så bra ut!" och i nästa stund är jag depppig över hur fult mitt hår är.
 Att klippa sig är något stort, jag kan inte ändra tillbaka håret sedan om jag ångrar mig. Dessutom är det ju snyggt med naturligt hår med mittbena, se bara på Olsen-systrarna!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Jag känner precis likadant när jag ska till frissan "/ Blev du bra i håret? (:

2008-03-18 @ 17:29:19
URL: http://jjosefinen.blogg.se
Postat av: Natta

vinnaren är äntligen dragen, se om du vann Dior nessesären :)

2008-03-18 @ 19:07:32
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0