Söta pojkar och sura familjemedlammar

Ser ni dessa killar på 3:an? Så söta dem är haha! Erik Segerstedts imitation av Gollum var ju klockren ; ) Sing-a-long är programmet. Första gången jag tittar på det men det verkar grymt kul!

Förvörigt tycker jag bilden nedanför ser mycket mysig ut.
Hoppas ni har en minst lika mysig lördagkväll tillsammans! Det har inte jag kan jag säga. Råkade i konflikt med mina föräldrar så nu har alla stängt in sig i ett rum och lämnat mig ensam... hepp, så kan det gå.
Men jag tycker bara det är så trist med alla som fokuserar på allt det dåliga istället för allt det bra! Där sitter dem och klagar på allt och alla, klart jag säger åt dem. Men då blev de sura. Har lust att göra något drastiskt och försvinna hemifrån ett tag så dem ångrar sig och blir lite oroliga. Hehe, trevlig lördag.

image216

Puss!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Usch att bråka med föräldrarna e aldrig roligt =/ jag blev sur på syrran för att jag inte fick ta nån energidryck o då blev jag sur..Men då bad hon mig att sitta med oss :P

2008-03-29 @ 22:16:59
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0