autumn

Jag måste spara mina pengar till resan, men kan inte låta bli att längta efter nya kläder. Ibland gillar jag Gina Tricots kläder och ibland inte, men alltid finns det en del snyggingar. I wanna to put these in my closet!
Dock har jag sett en ännu snyggare ryggsäck på Lindex, det är något som saknas på Ginas.




donne-moi!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Madeleine

sv: jag har inte bestämt mig riktigt en. antingen stockholm eller göteborg.

jag har svårt och bestämma mig :p



jag gillar jackan där uppe på någon vänster..den var speciell x)

2009-08-29 @ 23:04:05
URL: http://juustdaance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0