Sista dagen på det här året

Saker som hände 2010:

1. Vi blev med hund
2. Jag och mitt dåvarande cheerleadinglag tog silver på DM
2. Esteterna satte upp föreställningen IMU - Låsta Liv
3. Jag blev medlem i Junis och åkte till Stockholm för en utbildning till mitt sommarjobb som teaterkolloledare
4. Medverkade på ett dansläger i Falköping som assistent
4. Jag började min sista hösttermin på skolan
5. Jag blev cheerleadingtränare och danstränare på min förening
6. Jag började dansa balett
7. Jag såg massor av bra spelningar och föreställningar (Melodifestivalen 2010 blev en spännande historia på grund utav det fruktansvärda vädret)
8. Jag hade min första billektion
9. Jag åkte till London
10. Jag blev myndig

Inser medan jag skriver att jag har träffat en hel del nya och grymt fina människor under det här året!
Det här är en resumé på tio punkter som säkert skulle gått att utöka, men så här får det bli :-)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0