veckans låt

Nattklubbscshefen Rebecca Stella släppte för ett tag sen sin debutsingel. Jag tycker det är en härlig danslåt, och hon ser onekligen cool ut i videon. Har inte vi blivit väldigt... kontroversiella och kreativa på den senaste tiden? Kan det vara en viss Lady Gaga som ligger bakom? Vad som var udda börjar nu bli mainstream. Gaga-fenomentet präglar inte bara Rebecca Stellas nya video, utan det mesta som är nytt på marknanden idag. Ganska intressant!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll? :P

2010-09-27 @ 21:49:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0