Tystnad, tagning och kamera

Blä, jag luktar rök. Borde egentligen slänga mig i duschen men vet inte om jag orkar. Hehe. Det var väldigt roligt att spela in efterfest-scenerna till "Musiken tog oskulden"! Jag som älskar att festa och vara lite galen på dansgolvet kunde nu leva ut mina vilda fantasier. Ärligt talat skulle jag nog inte ha dansat så hemma i lilla Borås men på film är det inga problem. You know, it's just acting. Det var inte Madeleine som klängde och dansade med en bira i näven, det var... Emma. Ja, Emma döpte jag henne till. Jag gillar ju inte ens öl.

Tyvärr har jag ingen bild att visa, fick skitsnygga kläder av kostymörena. Jag ville inget hellre än att smuggla ner kläderna i min väska, haha. Det var grunge, rockigt och underbart!



Här är en bild på lokalen i alla fall. Jag säger bara m-a-r-v-e-l-o-u-s!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0