It all ends

Bella och jag har haft Harry Potter-maraton i veckan och laddat inför premiären. Inatt är det alltså dags! Jag vill se den men ändå inte... Jag vet såklart hur äventyret slutar men tanken på att jag aldrig mer kommer att gå till biografen för att glutta på en ny filmatisering av Harry Potter är sorlig. Vi har trots allt växt upp med filmerna. Sedan berörde boken mig väldigt mycket, därför låter det som en bra idé att ta med lite näsdukar (jag förbereder mig på mycket gråt inatt!). Haha.



Kyss

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0