12 juli

Jag blev så ledsen att jag dog.
Det skulle man kanske kunna tro men sanningen är att jag har glömt av att blogga bara. Hehe.

Harry Potter-filmen var väldigt bra! Slutstriden var episk. Jag satt med en stor klump i halsen och önskade att filmen skulle hålla på längre (som om nästan två timmar inte räckte, haha). Då dök epilogen upp och den fick mig att börja fnittra helt hysteriskt. Skämtar dom med oss? Daniel, Emma, Rupert och Tom måste haft väldigt kul åt det här... Men när eftertexterna började rulla kom spridda applåder och jag upplevde att alla kände sig väldigt nöjda. Regissören ska ha en stor eloge för att ha satt ihop en så fin film, det var ett bra slut på en bra serie av filmer. Min syster och jag hade en lång diskussion om filmen efteråt och det är klart att man inte kan låta bli att jämföra filmen med boken (även om böckerna är en egen klass i sig). Hade jag fått gå in och petat så hade jag gjort några ändringar här och där men jag är som tidigare nämnt väldigt nöjd och ska absolut gå och se den igen. I 3-D såklart. Wow, efferkterna höjde mitt betyg!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0