what's going on



I veckan var jag på ansiktsbehandling på Helens Beauty Center. Jag har aldrig varit på det förut men upplevde att min hy skrek efter det, haha. Det var jätteskönt och min hudterapeut var fantastisk. Hon plockade brynen efter mina önskemål och jag blev väldigt nöjd. Mina bryn växer väldigt snabbt men jag tycker inte om när de blir för smalt plockade, låt håret växa vänner! :-) 

Helgen gick snabbt. I fredags var det mingel på skolan och lördagen började med frukost på stan. Sedan gick jag och Kien och såg på repitionen av Körsbärsträdgården och kvällen avslutades med fest.
Idag ska jag ladda om batterierna och göra lite nytta - imorgon börjar en ny vecka fylld med nya möjligheter!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0