Modeller äter visst choklad!

Jag och Natalie gick modeller på Almåsgymnasiet i fredags. Vår vän Anna hade sytt två vackra klänningar som vi visade upp. Även fast jag älskar min skola fick jag ett väldigt bra intryck av Almåsgymnasiet, jag har bara varit där och tränat cheerleading innan men nu befann jag mig i skolan under lektionstid. Eleverna och lärarna verkade schyssta och maten... MATEN. Den var gudomlig! Dom hade slagit upp partytält på gräset, solen sken och man hämtade mat från en buffé. Eleverna är minnsan duktiga på att laga mat där!



Den här bakelsen var supergod med brownies, mousse, vit choklad och jordgubbar.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0