TRÖTT BRUD

Det har varit så mycket i skolan att jag inte har hunnit med att blogga om mitt liv. Idag är det 1 maj och nu närmar sig studenten med stormsteg. Det är inte mycket kvar nu, av varken dagar eller läxor. Något prov här och där bara!

Det som har hänt senast:
Hanna var här och vi spenderade två fina dagar tillsammans och gick på konsert (E.M.D, host!)
Det har varit Kulturvecka på skolan (det vill säga - massor av aktiviteter och festande).
Modevisning

Jag känner att jag måste ta det lugnt med festandet, igår fyllde Sebastian år och då blev det ännu mer party. Men jäklar vad kul vi hade! Bilder från veckorna kommer.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0