HÖSTLOV!

Hejsan hoppsan lillebror,

Nu är det höstlov på skolan och jag är hemma i Borås igen. Det blir inte av att jag skriver när jag är i Skåne eftersom jag inte har någon dator där nere, det finns flera stycken på skolan men de orkar jag inte använda.

Igår kom pappa och hämtade mig i Svalöv och vi packade hela bilen full med väskor, instrument och vackra flickor - Bella, Hanna och Matilda följde med. Vi skulle alla till Göteborg för att träffa våra nära och kära. Jag och min familj bodde på hotell mellan fredag-lördag, så igår passade jag på att träffa Hanna K. Vi fikade med te och varm choklad och uppdaterade varandra om vad som har hänt det senaste veckorna. Jag berättade om alla roliga projekt (mer om det senare!) och hur livet på skolan är (fortfarande fantastiskt).
Idag har jag ätit en god (och STOR) hotellfrukost och konsumerat. När jag kom hem pussade jag på hunden.

mmmmm.

I feel good.



Vi kunde inte haft ett bättre avslutning innan lovet heller
, höstfesten var EPISK.

Kvällens utstyrsel: Rockabilly
Temat: 40/50-tal

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0