I'm working 10 to 6....

image28

Började mitt jobb på Lindex idag. Ska prao där i två veckor, riktigt skönt att komma ifrån skolan! Dessutom är det så mysigt nu på stan med alla lampor och julgranar och mänsikor som köper klappar.
De spelar julmusik inne på Lindex nu, hann nog lyssna igenom hela skivan fem gånger. Hade lust att fråga expediten om jag inte kunde ta med mig en egen julskiva och spela, för hör jag de där jäkla låtarna igen blir jag galen.

Börjar jobbet kockan 10.00 och slutar vid 18.00. Känns ju inte som världens skönaste arbetstider precis med tanke på att en kompis som praoar i närheten slutar vid 15.00.
Men det är kul att kolla in alla nya kläder som kommit in. Får hämta dem från lagret och hänga ut dem i butiken. Kan ni förstå att deras vårkollektion redan har kommit? Lite väl tidigt tycker jag med tanke på att det är December.

Undar om jag får något för min insats? Har nämligen sett en söt väska som... oj, det lät nog inte så bra. Tro inte att jag tigger, men en liten belöning uppskattas ju alltid *blink*

Får lite sovmorgon denna veckan, tack för det! Måste nog ändå börja tänka på refrängen snart... det kmr bli en lång dag imorgon!

Puss
M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Åhh vad kul att du börjat att praoa på Lindex..din shopaholic ;D

Pusspuss

2007-12-03 @ 23:12:56
URL: http://tinkerbell.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0