Jag fyller år

Försökte komma på en mer spännande titel men hjärnan ville inte vara så kreativ idag :P men det är väl spännande som det är att bara fylla år!
15 år. Moppe och byx-myndig.
Trevligt.

Idag kommer några släktingar hit och ska gratta. Några kommer imorgon och resten på nyår. Lite väl utspritt men hey, jag klagar inte!

Jag är verkligen tacksam. För allt! Och jag kan passa på att tacka igen, TACK. Till vem jag tackar vet jag inte, men det kändes bara rätt att göra.

Tack också till alla söta personer som har önskat mig grattis idag! Det värmer.

Nu ska jag fira en underbar dag,
Vi hörs

Puss och kram och kärlek i massor

// Madeleine

image31
(fotnot: Nej, det är inte min tårta. Men jag önskar att det vore det! Är den inte läcker?)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Grattis babe :)

2007-12-28 @ 14:15:29
URL: http://juniflickan83.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis i efterskott :D

2008-01-07 @ 17:54:55
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0