Julklappsshopping, gran och söta killar

Jag vet att det är den 22:e, och jag är sen med julklappshandlingen. Men nu har jag i alla fall köpt klart alla juklappar!
De ligger nu fint inslagna under våran silver gran. Vi satte upp den igår. Gillar alltid den stunden om året! Den ser verkligen vacker ut med massor av små ljus och silvriga saker. Allt är i silver; minipaketen, kulorna, stjärnorna, kottarna, änglarna, glittret och hjärtanen.

Orkade inte sminka mig idag när jag och mamma skulle köpa klappar. Jag kände att det ändå var en så lite stund vi skulle vara där, sen orkade jag inte tvätta av allt smink.
Tro då f*n att jag träffar stans snyggaste kille där. Mycket lik Danny Saucedo.

Jösses vad het han såg ut idag! Han hade en scarf runt armen, klädd i linne, jeans och det blonda spretiga håret lika snyggt som vanligt. Han jobbar tydligen extra inne på Carlings.
Han kastade en blick på mig och jag försökte låtsas som ingenting. Var han tvungen att se mig just då. Utan smink ser jag sliten ut och kände mig inte som världens babe.
Skriver "han" hela tiden för jag vet inte vad han heter. Har nog hört namnet men har glömt av det.
Han går en estetisk linje, teater. Samma skola som jag antagligen ska gå på sen. Tyvärr går han tredje året vilket betyder att jag inte kommer kunna träffa honom när jag börjar där.
Gosh, nu måste jag smita in till Carlings oftare.
Slår jag igenom som skådespelerska, står han på min lista över killar jag vill spela mot. En lista som annars består av heta skådisar i stil med Zac Efron, Milo och Shia. Inte illa va?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

ååå mina favvoguys..fast jag gillar nog Shia & Milo mer dem e såå snygga IHHHH^^ Grrrr haha ;D

God Jul Babe

2007-12-23 @ 03:03:44
URL: http://juniflickan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0