Jullov

image23


Idag började mitt jullov, äntligen! Känns otroligt skönt. Dagen började med att vi smalades i vårat klassrum för en snabb partstund. Gick därefter bort till skolans Idrottshall och lyssnade. Ett band uppträdde, rektorn höll ett (turligt nog) kort tal och kören sjöng. Det lät fint, och jag kände verkligen: "Snart är det jul!"
Tillbaka till klassrummet gjorde vi en tävling, bytte julklappar, fick betyg och åt julgodis.
Jag är ganska nöjd över betygen, är ett typiskt VG-barn haha.

Senare på dagen cyklade jag och syrran hem till en kompis. Måste ha sett kul ut, en cyklande tomtenisse.
Sophia hade gjort kladdkaka som vi åt. Även Evylina var där och firade början på jullovet.
Sophia är en riktigt expert på Movie Maker och vi dubbade några scener ur Eragon. Många skratt blev det! Ni kommer tyvärr inte få se på dubbningen, eftersom jag sa åt Sophia att hon var körd om hon "råkade" lägga ut filmen.
Ni vill inte se den, trust me guys!

Kan för övrigt berätta att en av skådpelerna i Eragon är en riktigt snygging! Vet inte hans namn. Men JAG längtar i alla fall till Eragon 2. Den killen vill man se mer av... ; )
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Killen i Eragon heter Edward Speelers :) Japp håller med han e snygg ;)

PUSS

2007-12-22 @ 00:01:22
URL: http://juniflickan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0