Släktingar och film

Lördag.
Idag var några andra släktingar här och grattade. Vi hade kul med tårtätande, tester och Guitar Hero. Jag upptäckte att jag var 0 % Fashioncore. Kanske lika bra det? Men min kusin blev lite paff när jag blev 67 % Tokio Hotel-fan. Hm...

Tittade på en film igår natt och käkade Geisha. "Prinsen & jag" med Julia Stiles. Har sett den innan men ville så gärna se den igen.
Älskar den typen av filmer; en vanlig tjej och en känd kille som blir kära i varandra.
För visst är det härligt att kunna drömma sig bort en stund och uppslukas av historien. Satt och log hela filmen igenom. Vid två tillfällen var jag nära på att börja gråta. Vet inte vad det är med mig. Jag är gråter gärna.
Tro nu inte att jag sitter och gråter varenda dag och tänker: "Livet är skit". Nej nej, jag gråter mer glädjetårar faktiskt.
Men nog pratat om mig och mina tårkanaler, har du inte sett denna film rekommenderar jag den varmt!

Ett annat tips är "En prinsessas dagbok 1 & 2".
Alla tjejer vill nog känna sig som prinsessor ibland.

image32
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0