Smyckedesigner

Har ni inte fått upp ögonen får Tarina Tarantino är det nog dags! Den rosahåriga kvinnan är smyckedesigner och ritkigt duktig. Hon har deisgnat åt många kändisar runt om i världen, bl.a Avril Lavigne sågs skymta med en av hennes tiaror.
Älskar speciellt hennes Hello Kitty-kollektion och Alice i Underlandet-kollektion. 
Tarinas smycken finns tyvärr inte att köpa i Sverige - än. Men förhoppningsvis tar Sverige förnyftet till fånga och öppnar en butik här med!

Vill ni spana in hennes smycken gå in på ww.tarinatarantino.com

image17
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0