Thai-mat och Idolfinal

Som vanligt var jag på Lindex idag och jobbade. Har rejält ont i fötterna av allt springande hit och dit men jag ska absolut inte klaga! Det är roligare än att sitta i en skolbänk hela dagen.
Åt lunch med Anna idag. Vi åt Thai-mat på ett mysigt ställe i närheten och bara babblade i en timme innan rasten var slut.
Flummiga Frida kom senare på eftermiddagen och sa hej. Som vanligt kan hon inte hälsa normalt utan måste putta in mig i rea-ståndet för att visa att hon är där. 
- Frida, det hade räckt med ett "hej"....

385069-30

Idolfinal, den kommer bli helgrym tror jag! Två tjejer i final för första gången, dessutom kommer Kelly Clarkson dit och spelar. Snacka om en girlpower-kväll!
Tror att Marie Picasso kommer att vinna. Det vore faktiskt rätt så...

Marie - bästa rösten.
Amanda - bästa utstrålningen

Och eftersom det är "Idol", en sångtävling, vore det rätt om Marie vann.
Amanda, du är grym tjejen! Men att komma tvåa kommer du tjäna bra på. Se bara på Darin! Men det är klart, Darin kan man aldrig jämföra sig med. He's outstanding!

Ha en bra helg sötisar!

love

Madeleine
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0