Hemlig lapp och IG-varning

385069-12

När jag kom till skolan vid åtta imorse och låste upp skåpet upptäckte jag en lapp där i. Någon hade petat in den under kanten. Lappen var röd och i form av ett hjärta med texten: "DU HAR ETT UNDERBART SMITTANDE SKRATT!!" med några ord längst ner jag inte kan tolka...
Jättesött i alla fall! En sådan komplimang borde hålla i hela dagen tycker man. Men inte nej, det började med engelska-test som jag inte hade övat till. Eftersom engelska är mitt starka ämne ville jag lyckas, och det gick ganska bra! Men lektionen var på tok för kort. Hann inte med sista frågan, det känns ju sådär. Blev försenad till matte-provet och läraren verkade allt annat än nöjd.
Hur provet gick ska vi inte tala om. Aldrig har jag misslyckats så totalt på ett prov! Tror jag. Var helt gråtfärdig efteråt och mår fortfarande dåligt när jag tänker på resultatet. IG - helt klart! Hoppas bara det inte sänker mitt slutbetyg.
Känner mig lite stressad just nu men konstigt nog, glad. Det var nämligen mitt sista prov för terminen och går bara i skolan en vecka till.
Vad jag skulle behöva nu är en stor dos humor. Cybele, var är du?

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Här är jag! :D Logga in så ska jag ge dej en STOR dos humor ;)

Puss Puss

2007-11-30 @ 15:47:20
URL: http://tinkerbell.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0