Välkommen till min blogg!

image3

Denna blogg som handlar om mitt liv och mode. Jag kommer uppdatera med latest info och snygga bilder.


Den är läcker- som choklad. Akta så du inte blir beroende...


// M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Fia

Haha läckra bilder.. på choklad? xD Nä, :P Fin blogg, fast de är en mall :P

2007-11-26 @ 20:13:37
Postat av: Cybéle

Åhh kul att du skaffat blogg :) Jättefin blogg med..ska bli spännande o läsa.. :D

Pusshaj

2007-11-26 @ 20:28:37
URL: http://tinkerbell.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0