30 maj

Trevlig Valborg!

Vad ska man hitta på då? Alla andra ska fest känns det som, så ska lilla jag sitta hemma och uggla. Men det är okej för mig! Fine. No Problem. Jag kan ha kul ändå.... varför inte se någon bra film och äta en god bit mat? Maten är redan fixad föressten. Pizza! Usch så onyttigt, vill ni veta vad jag ätit idag?

* fullkornsflingor och apelsin
*kexchoklad
*cheeseburgare med pommes frites
*risifrutti
*pizza

Fy farao! Det började bra men slutade helt åt skogen. Men jag ska nog träna på lördag och söndag så det blir så bra så! ; )

Puss på er! Ha en fin kväll.


Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Jag ska inte heller göra nåt speciellt idag (:
Trevlig valborg på dig med! :D

2008-04-30 @ 19:25:48
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Jag ska oxå vara hemma o uggla :P kanske kolla på nån film :P äta..åååh jag vill oxå äta onyttigt men jag har lovat mig sj att äta skräpmat 1 gång i månaden :P tror du jag lyckas? :P

Men ha en jättetrevlig kväll (=

2008-04-30 @ 20:37:59
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0