Årets skämt - 1 april!

Tänkte inte alls på att det var 1 april när jag bloggade tidigare idag! Hur är det? Har ni blivit lurade något? Jag gick på helspänn hela dagen kan jag säga men jag förtydligade för mina kompisar att jag INTE ville råka ut för något skämt. Dock flummade min bänkgranne och försökte lura mig, hela tiden.

Några som också skämtade var Starlounge när de publicerade bilder på kändisar med dålig hy. Jag fick intrycket av att det var bilder på kändisar utan sitt tjocka lager av smink, klart dem har en finne då och då. Men när man tittade på bilderna insåg man direkt att de var manipulerade. Ingen "normal" människa ser ut sådär (ja, det fanns värre bilder). Men att de var tillfixade framkom även senare i bildtexten.

Reese Witherspoon

Detta är alltså inte Resees äkta face. Vem sjutton skulle gå på röda mattan SÅ? Nej, tänkte väl det.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Hahahaha XD jag har sett dem riktiga bilderna o hon ser inte ut så :P

2008-04-01 @ 21:22:17
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahahaha xD i övrigt är hon söt tkr jag :)

2008-04-02 @ 14:29:05
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0