Avslutningsfest och trötta elever

Godkväll!
Idag har det varit en bra dag, dock slutade en av skolans bästa lärare. Mycket sorgligt, alla har verkligen berörts av den läraren. Han är så go på alla vis! Men han kommer tillbaka till skolavslutningen så då träffar vi Magnus igen :) men vi hade i alla fall en fin avslutningsfest för honom! Vi gömde oss i klassrummet och ropade "suprise" när Magnus klev in haha. (Men jag misstänker att han anade något...)
Det blev mycket ätande av paj, kladdkaka och chokladbollar! Rullade nästan därifrån sen.
Mia och jag var helt höga på socker och körde hejarramsor och cheerleading-steg för alla som ville se på haha! Nu är jag desto tröttare då sockernivån har sjunkit rejält.

Så, imorgon är blir det tennis med Johanna tror jag och sedan kanske jag stannar till i stan en sväng och kikar lite.

Puss!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0