Beslutsamhetsångest

Jag kan inte bestämma mig hur min designe ska se ut! Blir alldeles tokig. Funderar på att helt byta stillmall och sedan börja trixa med designen då. Det kanske är enklare. Men samtidigt är jag rädd att resultet inte ska bli bra och att jag då "kastat" bort den looken min blogg har nu. Helst av allt hade jag velat specialbeställa en layout. Jag vet en tjej som är jätteduktig på sånt men det kostar ju pengar också...

Hur tycker ni min blogg ska se ut?
Har ni tips på någon som tar beställningar av layouter (gratis)?

Nu ska jag kanske plugga och se en film (ja, jag ligger efter med läxorna som vanligt).
Puss!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Fin blogg (=

2008-04-13 @ 01:22:52
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0