Brolle - om tjejerna får välja

Nu är Körslaget på tv och tjejerna skriker när Brolle visar sig. Det är ganska otroligt egentligen, hur POPULÄR han har blivit nu i och med Körslaget!

Flickidol och han får massor av erbjudanden och syns i media. Han gör ju Måns roll som Tommy i Footloose till hösten och kommer snart med en ny skiva.
Måste vara roligt för Brolle, hans stora comeback. Sen måste jag också säga att han har blivit snyggare med åren... håller ni inte med?

    
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Jo han e riktigt snygg ;) Han va såå söt när han va i Popstars i slutet av 90 talet ;) men nu e han HET;D

2008-04-26 @ 22:22:57
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Josefine

Brolle har blivit grymt snygg ;) Och så har han en grym sångröst också, dpeciellt när han sjunger Elvislåtar :D

2008-04-27 @ 14:37:16
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0