Busy buisness

Förlåt för min dåligt uppdaterade blogg! Har verkligen fultt upp just nu. Varvar solningen med plugg och trixar med mitt CV. Ska (förhoppningsvis) vara med på en filminspelning på onsdag och det har varit mycket telefonsamtal om det. Måste se till att få ledigt från skolan också eftersom vi filmar hela dagen.

Nu ska jag ut i solen igen men ville bara visa att jag levde haha ; )
Ta hand om er! (Och för ni som har sol se till att smörja in er, själv är jag röd på bröstet. Typiskt).


Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Melina

har också uppdaterat dåligt idag,då är vi två :)

2008-04-20 @ 18:23:52
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0