Cheerleading och mobilblogging

Nu har jag testat att mobilblogga två gånger utan resultat. Jag förstår inte varför det inte funkar? Blir sjukt frusterad dessutom får jag dåligt samvete för er läsare som klickar sig in hit och jag inte uppdaterat på hela dagen.
Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk, right?

Kom nyss hem från träningen med Mia. Caroline var också där och tittade på.
Vi som hållit stenhårt på koreografin gjorde nu om hela (en vecka innan uppvisningen) - men det gick faktiskt jättebra! Jag tror allt sitter nu.
Vi gjorde ett nytt coolt lyft med Mia, det ser verkligen proffsigt ut! Hoppas att någon kan ta kort nästa vecka så jag kan visa er.
Som sagt har vi uppvisning nästa vecka med Cheerleadingen, kommer bli kul men sorgligt men tanke på att det blir våran avslutning för denna terminen.

Föressten, fick hem ett litet paket idag... hihi. Visar er strax!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0