Cheerleading

Hej! Allt bra med er? Själv är det fint med mig, dock lite öm i låren.

Mia och jag tränade Cheerleading igår. Det var verkligen jätteroligt! Vi hade lite problem att hitta till lokalen men sedan kom en kvinna och hon frågade oss om vi skulle träna. Det visade dig att hon var våran tränare. En supertrevlig och peppande tjej!
Vi hade uppvärmning med hopprep först för att sedan börja träna på koreografin. Det gick väldigt bra men jag måste erkänna att jag blev lite nervös när vi skulle börja med bygg.
Föst var det Mia som fick stå högst upp och jag höll henne ifall hon skulle ramla baklänges. Det gick finemang förutom armbågen som flög rakt på min näsa haha.
Sedan skulle jag upp på toppen. Det var en... hm, mäktig känsla.
När lektionen var slut hade vi satt ihop en hel koreografi, jag och Mia har ett solo bygg som vi nu tränat på i skolan. Folk tittade lite konstigt på oss när vi stannade upp mitt i korridoren och höll på *skratt* men vi tror det är bättre att testa på idrotten imorgon, ifall ifall.

Cheer! (Har ni tänkt på att på svenska blir Cheerleading typ Skålleda?)
// M


image220
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Bring It On Madde ;D

2008-04-01 @ 21:20:40
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Bring It On Madde ;D

2008-04-01 @ 21:20:56
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0