Efterlysnsing av min header

Titta nu på skärmen. Kan ni finna fem fel? Svar finns längre ner på sidan... haha, nej bara skoja men min header har försvunnit! Ska fixa till problemet imorgon men orkar inte ikväll. Bara så ni vet : )
Tror dessutom jag ska ändra min designe igen, tkr det är snyggt med medaljong mönster men jag är inte rikigt bekväm med den... gillar mer ljusa bakgrunder som min rosa jag hade innan.

Jaja, ska plugga på franskan nu och sen se Andra Avenyn och Bring it on.

Oh, nu är den söta reklamen om Lambi på tv. Lammet är ju så sött!
Haha, så intressant...

Ha en bra kväll!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Hahaha är det den där reklamen men en den konstiga ungen som gapar som en idiot haha hon e störande :P men lamm e sååå söta^^

2008-04-15 @ 22:06:06
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Melina

haha söt bild

2008-04-16 @ 12:32:53
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0