En onsdag i april

Hejsan, hur är det med er?
jag kom nyss hem från skolan. Fick G på provet. Jaha, va trevligt. Så vad mer har hänt i min intressanta värld? Jo jag har fått en repa på min mobil. Något annat roligt...?

Jo, jag fick en jättesöt kommentar idag av min vän Natalie!
"Madde, du sjunger så fint. Verkligen!"
aaaw. Tack för den! Oväntade komplinmager är det bästa jag vet. T.ex igår sa en tjej som jag aldrig brukar prata med att min kjol var snygg och så undrade hon var jag hade köpt den. Sedan har jag hört av några kompisar att en kille i min klass hade pratat om mig häromdagen. Han hade sagt att jag var duktig på att spela teater, bara sådär. So sweet.

Dagens i-landsproblem: Sandra fick en fläck på sina byxor
Dagens roligaste: När Mia skulle limma fast glasspinnar på NO:n. Hon råkade bränna sig på limmet och skrek "aj" och drog undan handen, men glasspinnarna hon limmat hade fastnat på hennes fingrar. Hahaha, ni skulle sett henne! Där stod hon och hoppade och svor och försökte få bort pinnarna med det varma limmet från fingrarna. Jag satt och garvade i tio minuter efter det.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med och tävla här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du har en bra dag!

2008-04-17 @ 16:15:20
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Cybéle

Hihi komplimanger är alltid kul :)

2008-04-17 @ 16:19:53
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0