Fredag och småshopping

Mobilbloggade innan men inlägget verkar inte ha kommit fram. Mysko... hur som haver!

Slutade tidigt idag och hade utvecklingssamtal i skolan. Det gick helt okej! Direkt efter skolan åkte jag till stan. Var på banken och hämtade ut mitt ID-kort och följde med pappi när han gjorde småärenden. Trodde inte att jag skulle köpa någonting men såklart blev det så ändå!

Köpte tre burkar i olika format. Älskar dem! Så söta i lite preppy 80-tals stil. Passar perfekt in i mitt rum! 60 kr bara.
Och sedan var det den lilla krabaten till höger... en brosch eller vad man ska kalla det. Tycker motivet var härligt och dessutom så är jag lite av en samlare av sådana! Har några rosa med Hello Kitty sedan innan.

image250     
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0