Fredag

Jag älskar fredagar! Jag har nu avslutat en god middag med familjen och ska strax basta. Sedan bir det godis och tv-tittande! Vet inte vad jag ska kolla på riktigt... Talang? Nja vi får se.

Skoldagen var också okej, höll i en idrottslektion idag. Det gick ganska bra, känns skönt att lektionen är avklarad i alla fall! Behöver det för att få MVG nämligen. Jaja.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

image298
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Kolla på Notting Hill ;)

2008-04-25 @ 20:53:14
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0