Fungerande blogg och intagningsprov

Äntligen.

Äntligen funkar bloggen! Skönt att bytet av plattformen blev av, dock var det lite jobbigt att inte kunna blogga. Jag hade ju så mycket att skriva om! Men nu sätter vi fart med bloggandet igen, låt oss också hoppas att det inte längre är strul att logga in sent på kvällen, kommentera ect.

Är ni nyfikna på hur mitt intagningsprov gick? 

Jo klart ni är haha ; )
Jag måste säga att jag inte alls är nöjd över min insats. Monologen var svår redan från början men jag trodde jag hade ganska kläm på den, men sedan när jag kom in där... usch, jag var så nervös! Pratade supersnabbt och glömde helt av att andas.
Där satt lärarna och eleverna med blickarna riktitade mot en, med anteckningsblock i en handen och jag visste att min framtid hängde på detta. Känn igen press, Madeleine. Ironiskt va?
Jag är inte alls säker på att jag fick de där extra poängen, men jag kan komma in ändå. Allt hänger på mina slutbetyg som jag måste höja. Medel ligger på 230 poäng.
Nu i efterhand finns det så mycket jag hade velat göra om, saker jag hade velat säga isället osv. Men jag är en perfektionist, jag erkänner. Det finnd alltid något för mig som jag kan förbättra. Jobbigt att aldrig få vara nöjd, va?

Men det var verkligen roligt att vara där! Nu vet jag ungefär vad som väntas av mig. Vi gjorde som sagt en massa övningar som var mycket nyttiga och roliga. Dock förstår jag inte hur man ska kunna spela ett popcorn. FÖRSTÅR NI?!

Men vem har sagt att teater är lätt....

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Synd att du inte blev nöjd, "/ Jag håller tummarna för dig (:

2008-04-01 @ 16:36:58
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0