Ge mig sommar tack?

Nu är min header uppe igen för att snart försvinna, ska nämligen ändra min layout imorgon. Då menar jag helt! Vi får se hur det blir men jag är lite trött på den jag har nu.

Vad kommer på tv ikväll då? Hm... antikdeckarna. Fy.

Butterfly Print Pussy Bow Dress

Ge mig sommar! Jag vill kunna gå runt i söta klänningar hela dagarna. Jag har så smått börjar med det men håller på att frysa häcken av mig. Dessutom är mina strumpbyxor för små, ALLA. När köpte jag nya strumpbyxor sist? I MELLANSTADIET? Det står högst upp på min lista just nu! (Nästan).

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0